دروازه بان روسونري از اينكه تيمش نتوانست در مادريد به نتيجه مطلوبي برسد نااميد شده است

ميلان سه شنبه شب در ورزشگاه سانتياگو برنابئو با نتيجه 0-2 مغلوب رئال مادريد شد. دروازه بان روسونري اگرچه از اين نتيجه ناراحت است ولي اعتقاد دارد كه تيمش مي تواند از مرحله گروهي به دور بعدي صعود كند

رئال با دو گل رونالدو و اوزيل سه امتياز بازي سه شنبه شب را مال خود كرد و با 5 امتياز برتري نسبت به روسونري در صدر جدول گروه قرار گرفت.از سوي ديگر ميلان با ضربه ايستگاهي پيرلو در آستانه گلزني بود ولي اين اتفاق رخ نداد تا روسونري بدون آنكه در خانه حريف اسپانيايي به گل برسد، به خانه بازگردد.

ماركو آمليا، دروازه بان دوم ميلان كه با از مصدوميت آبياتي در تركيب ثابت روسونري به ميدان رفت،در پايان اين ديدار گفت:«شروعم براي ميلان؟ روز سه شنبه مي دانستم كه بازي مي كنم. نهايت تلاشم را به كار گرفتم تا عملكرد خوبي را به نمايش بگذارم. همه ما براي اين دو گل متاسفم هستيم.رئال تيم بزرگي است ولي ميلان هم تيم بزرگيست. من مطمئنم كه ما از گروهمان به دور بعد صعود مي كنيم.»

دروازه بان ميلان ادامه داد:« نااميد كننده است؛چون ما مي خواستيم همه چيز به خوبي پيش برود و سال گذشته هم در اين ورزشگاه به پيروزي رسيده بوديم ولي بايد رو به جلونگاه كنيم. در بازي برگشت در سن سيرو چطور خواهيم بود؟ما در مورد قوي ترين تيم دنيا صحبت مي كنيم. اگر خوب بازي كنيم، تيم خوبي داريم و مي توانيم هر حريفي را از پاي در بياوريم.»