آمليا، نااميد از شكست مقابل رئال
دروازه بان روسونري از اينكه تيمش نتوانست در مادريد به نتيجه مطلوبي برسد نااميد شده است

ميلان سه شنبه شب در ورزشگاه سانتياگو برنابئو با نتيجه 0-2 مغلوب رئال مادريد شد. دروازه بان روسونري اگرچه از اين نتيجه ناراحت است ولي اعتقاد دارد كه تيمش مي تواند از مرحله گروهي به دور بعدي صعود كند
رئال با دو گل رونالدو و اوزيل سه امتياز بازي سه شنبه شب را مال خود كرد و با 5 امتياز برتري نسبت به روسونري در صدر جدول گروه قرار گرفت.از سوي ديگر ميلان با ضربه ايستگاهي پيرلو در آستانه گلزني بود ولي اين اتفاق رخ نداد تا روسونري بدون آنكه در خانه حريف اسپانيايي به گل برسد، به خانه بازگردد.
ماركو آمليا، دروازه بان دوم ميلان كه با از مصدوميت آبياتي در تركيب ثابت روسونري به ميدان رفت،در پايان اين ديدار گفت:«شروعم براي ميلان؟ روز سه شنبه مي دانستم كه بازي مي كنم. نهايت تلاشم را به كار گرفتم تا عملكرد خوبي را به نمايش بگذارم. همه ما براي اين دو گل متاسفم هستيم.رئال تيم بزرگي است ولي ميلان هم تيم بزرگيست. من مطمئنم كه ما از گروهمان به دور بعد صعود مي كنيم.»